DIA MUNDIAL CONTRA LA POLIO.- Octubre 2021

El passat 27 d’Octubre i en commemoració del Dia mundial contra la Polio, des de Associats de Pòlio i Postpòlio de Catalunya vàrem organitzar unes xerrades a la nostra seu de Can Portabella.

Des d’aquesta pàgina podreu veure els tres ponents que van assistir aquell dia, segur que us interessaran.

A la Xerrada el Doctor Juntas Morales, responsable de la Unitat Neuromuscular del Servei de Neurologia de l’Hospital de Vall d’Hebro, es donara a conèixer donat que és el substitut per jubilació del doctor Gàmez, i ens parlarà de la Síndrome Postpolio, i de l’estudi d’inmunoglobulinas al que donarà continuitat també.

El Doctor José Bernabéu García, Responsable de la Unitat Neuromuscular de Medicina Física i Rehabilitació de l’Hospital Vall d’Hebró, ens donarà a coneixer: qué és el departament de Médicina Física i Rehabilitació.

I finalment Mireia García com advocada del Col·lectiu Ronda, ens explicarà i recordarà aspectes sobre les incapacitats i jubilacions que com afectats hem de conèixer per estar al día.